Jak zgłosić reklamację w sklepie PaDrew?
Jeżeli uważasz, że otrzymany przez Ciebie towar posiada wady fabryczne, jest uszkodzony lub nieprawidłowy przysługuje Ci prawo do jego reklamacji. W każdym z wymienionych przypadków należy postępować zgodnie z zaleceniami dotyczącymi zgłoszenia reklamacji, znajdziesz je poniżej.
Wymagane informacje, potrzebne do prawidłowej obsługi zgłoszenia:
- Imię i nazwisko kupującego
- Numer zamówienia
- Numer dokumentu sprzedaży (faktura VAT)
Aby zgłosić reklamację zakupionego towaru należy wysłać wiadomość e-mail do działu reklamacyjnego PaDrew na adres reklamacje@padrew.pl, w treści wiadomości wpisz Wymagane informacje oraz szczegółowo opisz sytuację.
Nie zapomnij dołączyć zdjęć przedstawiających wady (akceptowane formaty pliku to jpg, png), pomoże nam to lepiej zweryfikować sprawę.
Gdy tylko otrzymamy Twoje zgłoszenie natychmiast zajmiemy się jego rozpatrywaniem, informacja o rozpoczęciu tego procesu zostanie przekazana w odpowiedzi na Twoją wiadomość.
Na rozpatrzenie zgłoszenia mamy 5 dni roboczych, jeżeli podczas tego okresu potrzebne nam będą dodatkowe informacje, czas ten może ulec wydłużeniu.