Zasady gwarancji w sklepie PaDrew
Jeżeli uważasz, że otrzymany przez Ciebie produkt posiada wady fabryczne, jest uszkodzony lub nieprawidłowy przysługuje Ci prawo do jego reklamacji z tytułu rękojmi. W każdym z wymienionych przypadków należy postępować zgodnie z zaleceniami dotyczącymi zgłoszenia reklamacji, znajdziesz je w zakładce Reklamacje.
- Obowiązek gwarancji
Sklep internetowy PaDrew udziela gwarancji na sprzedawane produkty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rękojmi.
- Czas trwania gwarancji
Okres gwarancyjny trwa przez okres przewidziany w prawie konsumenta tj. 2 lata od daty otrzymania towaru.
- Zakres gwarancji
Gwarancja obejmuje wszelkie wady fizyczne lub prawne mebli, które istniały w momencie ich sprzedaży. Oznacza to, że jeśli mebel ulegnie awarii lub ma wady wynikające z produkcji lub użytych materiałów w czasie trwania gwarancji, sprzedawca jest zobowiązany do wymiany pojedynczego uszkodzonego elementu lub wymiany całego produktu na nowy.
- Wyjątki
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych na skutek nieprawidłowego użytkowania produktu przez klienta lub niezależne nam osoby trzecie oraz wynikających z naturalnego zużycia produktu.
Jesteśmy przekonani, że nasza polityka gwarancyjna zapewnia odpowiednią ochronę klientom sklepu i usprawni proces reklamacyjny. Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z biurem obsługi klienta. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Kontakt.