Jak zgłosić reklamację w sklepie PaDrew?
Jeżeli uważasz, że otrzymany przez Ciebie produkt posiada wady fabryczne, jest uszkodzony lub nieprawidłowy przysługuje Ci prawo do jego reklamacji z tytułu rękojmi. W każdym z wymienionych przypadków należy postępować zgodnie z zaleceniami dotyczącymi zgłoszenia reklamacji, znajdziesz je poniżej.
Punkt 1. – Warunki reklamacji
Aby zgłosić reklamację przygotuj:
- Numer zamówienia/dowodu zakupu
- Imię i nazwisko kupującego
- Adres dostawy towaru
Powyższe informacje są niezbędne do prawidłowej obsługi zgłoszenia, dzięki nim jesteśmy w stanie zweryfikować jego prawdziwość. Brak podania wspomnianych danych w zgłoszeniu może zakończyć się jego natychmiastowym zamknięciem lub prośbą o ich uzupełnienie!
Punkt 2. – Procedura reklamacyjna
Poprawną formą zgłoszenia będzie uzupełnienie tematu wiadomości o numer zamówienia/dowodu zakupu oraz rozpoczęcie treści od niezbędnych informacji.
Po wykonaniu tych czynności dokładnie opisz swoje spostrzeżenia na temat nieprawidłowości w otrzymanym produkcie, pamiętaj, że duża ilość szczegółów pomoże nam szybciej rozwiązać Twoją sprawę.
Jeżeli reklamacja dotyczy uszkodzenia produktu warto dołączyć do niej materiały graficzne w postaci zdjęć lub wideo przedstawiającego opisane wady (akceptowane formaty plików to .jpg .jpeg .png .mp4).
Tak przygotowane zgłoszenie należy wysłać drogą elektroniczną na adres e-mail bok@padrew.pl.
Punkt 3. – Rozpatrywanie reklamacji
Nasi konsultanci postarają się rozwiązać Twój problem w możliwie jak najkrótszym czasie, zazwyczaj w przeciągu 1-2 dni roboczych od daty wpłynięcia zgłoszenia.
Sposoby rozwiązywania reklamacji różnią się od siebie w zależności od przypadku, przygotujemy dla Ciebie najwygodniejszą opcję spośród 3 dostępnych (Wymiana produktu, Wymiana elementów, Zwrot części kosztów).
- Wymiana produktu
Przedstawiona metoda polega na odesłaniu przez klienta wadliwego towaru do siedziby sklepu PaDrew znajdującej się pod adresem Przemysłowa 7, 26-200 Kornica, gdzie po jego poprawnej weryfikacji wysyłany jest nowy wolny od wad.
Proces ten trwa zazwyczaj do 7 dni roboczych od momentu dostarczenia do nas przesyłki reklamacyjnej.
- Wymiana elementów
Jeżeli otrzymany produkt posiada uszkodzenia, wady fabryczne lub inne nieprawidłowości, które nie powodują niemożliwości jego użytkowania najpewniej zaproponujemy Ci wymianę wyznaczonych elementów na nowe bez konieczności zwrotu wadliwych.
Proces ten trwa zazwyczaj do 5 dni roboczych od momentu akceptacji sposobu przez klienta.
- Zwrot części kosztów
Możliwe jest zwrócenie na rzecz klienta umówionej części kosztów zamówienia poniesionych przy jego składaniu. Zwrot odbywa się przelewem tradycyjnym na konto bankowe wskazane przez kupującego.
Proces ten trwa zazwyczaj do 1 dnia roboczego od momentu akceptacji sposobu przez klienta.
Punkt 4. – Wyjątki
Istnieją wyjątki w których reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie. Poniżej uzasadnienie.
Nie przyjmujemy reklamacji dotyczących uszkodzeń powstałych na skutek nieprawidłowego użytkowania produktu przez klienta lub niezależne nam osoby trzecie oraz wynikających z naturalnego zużycia produktu.
Nie przyjmujemy reklamacji dotyczących przebarwień elementów w kolorze białym w związku z tym, że jest to nieuniknione przy użyciu stosowanych przez nas materiałów naturalnego pochodzenia.
Jesteśmy przekonani, że nasza polityka reklamacji zapewnia odpowiednią ochronę klientom sklepu i usprawni proces reklamacyjny. Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z biurem obsługi klienta. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Kontakt.