KUPUJ WYGODNIE RÓWNIEŻ Z PŁATNOŚCIĄ W RATACH PAYU 0%

W DNIACH 21.11 ORAZ 22.11.2024 KONTAKT TELEFONICZNY Z BIUREM OBSŁUGI KLIENTA BĘDZIE NIEMOŻLIWY! PRZEPRASZAMY

JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ W SKLEPIE PADREW?

Jeżeli uważasz, że otrzymany przez Ciebie produkt posiada wady fabryczne, jest uszkodzony lub nieprawidłowy przysługuje Ci prawo do jego reklamacji. W każdym z wymienionych przypadków należy postępować zgodnie z zaleceniami dotyczącymi zgłoszenia reklamacji, znajdziesz je poniżej.

PUNKT 1. – WARUNKI REKLAMACJI

Aby zgłosić reklamację przygotuj:

  • Numer zamówienia/dowodu zakupu
  • Imię i nazwisko kupującego
  • Adres dostawy towaru

Powyższe informacje są niezbędne do prawidłowej obsługi zgłoszenia, dzięki nim jesteśmy w stanie zweryfikować jego prawdziwość. Brak podania wspomnianych danych w zgłoszeniu może zakończyć się jego natychmiastowym zamknięciem lub prośbą o ich uzupełnienie!

PUNKT 2. – PROCEDURA REKLAMACYJNA

Poprawną formą zgłoszenia będzie uzupełnienie tematu wiadomości o numer zamówienia/dowodu zakupu oraz rozpoczęcie treści od niezbędnych informacji.
Po wykonaniu tych czynności dokładnie opisz swoje spostrzeżenia na temat nieprawidłowości w otrzymanym produkcie, pamiętaj, że duża ilość szczegółów pomoże nam szybciej rozwiązać Twoją sprawę.
Jeżeli reklamacja dotyczy uszkodzenia produktu warto dołączyć do niej materiały graficzne w postaci zdjęć lub wideo przedstawiającego opisane wady (akceptowane formaty plików to .jpg .jpeg .png .mp4).

Tak przygotowane zgłoszenie należy wysłać drogą elektroniczną na adres e-mail bok@padrew.pl.

PUNKT 3. – ROZPATRYWANIE REKLAMACJI

Nasi konsultanci postarają się rozwiązać Twój problem w możliwie jak najkrótszym czasie, zazwyczaj w przeciągu 1-2 dni roboczych od daty wpłynięcia zgłoszenia.
Sposoby rozwiązywania reklamacji różnią się od siebie w zależności od przypadku, przygotujemy dla Ciebie najwygodniejszą opcję spośród 3 dostępnych (Wymiana produktu, Wymiana elementów, Zwrot części kosztów).

  • Wymiana produktu

Przedstawiona metoda polega na odesłaniu przez klienta wadliwego towaru do siedziby sklepu PaDrew znajdującej się pod adresem Przemysłowa 7, 26-200 Kornica, gdzie po jego poprawnej weryfikacji wysyłany jest nowy wolny od wad.
Proces ten trwa zazwyczaj do 7 dni roboczych od momentu dostarczenia do nas przesyłki reklamacyjnej.

  • Wymiana elementów

Jeżeli otrzymany produkt posiada uszkodzenia, wady fabryczne lub inne nieprawidłowości, które nie powodują niemożliwości jego użytkowania najpewniej zaproponujemy Ci wymianę wyznaczonych elementów na nowe bez konieczności zwrotu wadliwych.
Proces ten trwa zazwyczaj do 5 dni roboczych od momentu akceptacji sposobu przez klienta.

  • Zwrot części kosztów

Możliwe jest zwrócenie na rzecz klienta umówionej części kosztów zamówienia poniesionych przy jego składaniu. Zwrot odbywa się przelewem tradycyjnym na konto bankowe wskazane przez kupującego.
Proces ten trwa zazwyczaj do 1 dnia roboczego od momentu akceptacji sposobu przez klienta.

PUNKT 4. – WYJĄTKI

Istnieją wyjątki w których reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie. Poniżej uzasadnienie.

Nie przyjmujemy reklamacji dotyczących uszkodzeń powstałych na skutek nieprawidłowego użytkowania produktu przez klienta lub niezależne nam osoby trzecie oraz wynikających z naturalnego zużycia produktu.


Jesteśmy przekonani, że nasza polityka reklamacji zapewnia odpowiednią ochronę klientom sklepu i usprawni proces reklamacyjny. Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z biurem obsługi klienta. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Kontakt.

Zasady gwarancji w sklepie PaDrew

Jeżeli uważasz, że otrzymany przez Ciebie produkt posiada wady fabryczne, jest uszkodzony lub nieprawidłowy przysługuje Ci prawo do jego reklamacji z tytułu rękojmi. W każdym z wymienionych przypadków należy postępować zgodnie z zaleceniami dotyczącymi zgłoszenia reklamacji, znajdziesz je w zakładce Reklamacje.

  • Obowiązek gwarancji

Sklep internetowy PaDrew udziela gwarancji na sprzedawane produkty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rękojmi.

  • Czas trwania gwarancji

Okres gwarancyjny trwa przez okres przewidziany w prawie konsumenta tj. 2 lata od daty otrzymania towaru.

  • Zakres gwarancji

Gwarancja obejmuje wszelkie wady fizyczne lub prawne mebli, które istniały w momencie ich sprzedaży. Oznacza to, że jeśli mebel ulegnie awarii lub ma wady wynikające z produkcji lub użytych materiałów w czasie trwania gwarancji, sprzedawca jest zobowiązany do wymiany pojedynczego uszkodzonego elementu lub wymiany całego produktu na nowy.

  • Wyjątki

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych na skutek nieprawidłowego użytkowania produktu przez klienta lub niezależne nam osoby trzecie oraz wynikających z naturalnego zużycia produktu.

Jesteśmy przekonani, że nasza polityka gwarancyjna zapewnia odpowiednią ochronę klientom sklepu i usprawni proces reklamacyjny. Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z biurem obsługi klienta. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Kontakt.

JAK ZGŁOSIĆ ZWROT W SKLEPIE PADREW?

Zgodnie z obowiązującym regulaminem sklepu internetowego PaDrew, konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej ze sprzedawcą za pośrednictwem sklepu w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru, bez podania jakiekolwiek przyczyny zgodnie z ogólnymi warunkami zwrotu. Należy jednak pamiętać o dodatkowych wymaganiach ustalonych przez producenta, które zostały opisane poniżej.

PUNKT 1. – WARUNKI ZWROTU

Aby zgłosić zwrot produktu wymagane jest uzupełnienie Formularza zwrotu

Informacje zawarte w formularzu są niezbędne do prawidłowej obsługi zgłoszenia, dzięki nim jesteśmy w stanie zweryfikować jego prawdziwość. Brak uzupełnionego formularza w zgłoszeniu może zakończyć się jego natychmiastowym zamknięciem lub prośbą o jego uzupełnienie!

PUNKT 2. – PROCEDURA ZWROTU

Poprawną formą zgłoszenia będzie uzupełnienie tematu wiadomości o numer zamówienia/dowodu zakupu oraz załączenie do niej wypełnionego niezbędnego formularza zwrotu. Dokument można wypełnić w wersji elektronicznej oraz fizycznej, w przypadku drugiej opcji do wiadomości należy załączyć zdjęcie uzupełnionego formularza (akceptowane formaty plików to .pdf .docx .txt .jpg .jpeg .png).

Tak przygotowane zgłoszenie należy wysłać drogą elektroniczną na adres e-mail bok@padrew.pl.

Nasi konsultanci postarają się potwierdzić Twoje zgłoszenie w możliwie jak najkrótszym czasie, zazwyczaj w przeciągu 1-2 dni roboczych od daty jego wpłynięcia.

  • Przygotowanie przesyłki

Po otrzymaniu potwierdzenia zgłoszenia możesz zacząć przygotowywać przesyłkę do wysyłki, pamiętaj, aby zapakować produkt z dbałością o jego bezpieczeństwo podczas transportu! Możesz do tego użyć materiałów, które zostały Ci dostarczone wraz z zamówieniem.
Wysyłka powinna odbyć się na adres siedziby sklepu tj. Przemysłowa 7, 26-200 Kornica, nie później niż 5 dni roboczych od dnia otrzymania potwierdzenia zgłoszenia za pomocą dowolnie wybranej przez Ciebie firmy przewozowej.
W wypadku niedotrzymania ustalonego terminu wysyłki, sprawa może zostać natychmiastowo zamknięta.

Pragniemy nadmienić, że w przypadku zwrotu towaru tytułem prawa odstąpienia od umowy wszelkie koszty związane z jego wysyłką do sprzedawcy pokrywa kupujący.

  • Zwrot środków

Zwrot należności za zwrócony produkt odbędzie się po jego otrzymaniu i weryfikacji zawartości w siedzibie sklepu. Środki zostaną przelane na rachunek bankowy wskazany przez klienta w formularzu zwrotu.
Proces ten trwa zazwyczaj do 3 dni roboczych od momentu dostarczenia do nas przesyłki.

Jeżeli klient odpakował lub naruszył w inny dowolny sposób przesyłkę będąc w jej posiadaniu a podczas weryfikacji stanu produktu w siedzibie sklepu PaDrew okazało się, że jest on uszkodzony, klient ponosi odpowiedzialność za widoczne usterki. Sprzedawca wycenia wtedy szkody według prawdziwych kosztów produkcyjnych, ustalona kwota zostanie odliczona od sumy zwrotu należności.

PUNKT 3. – WYJĄTKI

Istnieją wyjątki w których zgłoszenie zwrotu zostanie odrzucone.

  • Zwroty, które zostały zgłoszone po upływie 14 dni od daty odebrania towaru zostaną natychmiastowo odrzucone.
  • Produkt, który został już raz całkowicie złożony nie podlega zwrotowi.

Jesteśmy przekonani, że nasza polityka zwrotów zapewnia odpowiednią ochronę klientom sklepu i usprawni proces zwrotu towaru. Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z biurem obsługi klienta. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Kontakt.

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu